úterý 16. září 2008

Bráchové


Vyrůstala jsem se sourozencem opačného pohlaví. Možná proto si nepamatuju, že bychom s bratrem nutně museli dělat všechno stejně. Každý jsme si hráli po svém.

U nás doma je to jinak. Máme dva kluky. Jak se ten menší postupně mění z miminka v samostatnou jednotku, narůstá jeho touha dělat všechno jako starší brácha. Když brácha bastlí, já musím taky. Co na tom, že mě nohy sotva nesou.

Dojímá mě ten pohled. A ještě víc mě dojalo, když Štěpán pro Cyrila vyrobil na ponku přidržovací zábradlí. Budou dobrá dvojka. Bráchové.

3 komentáře:

Jaffi řekl(a)...

Buli, páni, Štěpán vypadá HROZNĚ velikej. Proč já mám ty naše první děti pořád za mimina?!

Anonymní řekl(a)...

Tohle je přesně to, proč jsem tak ráda, že mám víc dětí - to sourozenectví, spiklenectví, někdy možná šarvátky, ale povětšinou se ty naše děti prostě "maj" a to je moc fajn:)

Moc pěkná fotka!!:)

Diny

Jill řekl(a)...

Taky mám dva kluky 7 a 1,5 a ten mladší má bráchu taky jako vzor, když jsem mu stříhala nehty na nohách, řval jau jau. Ten malej hned přiběhl, strkal mi svoje nožičky a když jsem dělala že mu stříhám nehtíky, řval celou dobu jau jau. Je s nima sranda, že jo?

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia