pátek 5. září 2008

Stavební dozor


Po loňské půlroční rekonstrukci našeho bytu se ze mě nedobrovolně stal teoretik na řadu řemesel. Shromažďování informací, katalogů, pečlivý a velmi dlouhý výběr, zvědavé otázky a koukání řemeslníkům přímo pod ruce je prostě moje úchylka.

A tak, když se do rozsáhlé rekonstrukce bytu pustili letos i moji rodiče, posloužila jsem coby relativně kvalifikovaná a levná nájemní síla ideálně vhodná k dozorování řemeslníků. Mám dost času a potřebné zkušenosti a navíc, když buzeruju řemeslníky já, rodičové jsou z obliga.

Dnešním dozorem při montáži dveří jsem snad tuto misi dovršila. Tedy doufám, protože zjišťuju, že zatímco řemeslníky mám už docela na háku, domluvit se s vlastními rodiči může být i po 35 letech zásadní problém.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia