středa 17. září 2008

Schody do nebe


Dopoledne jsem měla nezvykle obě děti, Štěpán nebyl ve školce. Vyrazili jsme ven, Cyril se prospal, Štěpán zabavil. Courali jsme celkem nehezkou cestou, mezi tratí a průmyslovou zónou, polozapomenutý konec města.

Ale přesto jsem nafotila tolik hezkých přírodních záběrů, že vybrat jeden bylo obtížné. Prohrála to vinná réva obtěžkaná hrozny, divoký chmel, růžové růže i žluté květy topinambur. U všech jsem totiž slyšela škemrání: "Maminko, už nefoť, pojď už." Jenom tyhle schody z trávy zaujaly nás oba. "Kam vedou?"

Já ze své výšky viděla jejich pravý cíl, ale Štěpán ne. Stačilo však přidřepnout a pochopila jsem údiv té otázky. Schody vedly rovnou do nebe.

5 komentářů:

K. řekl(a)...

Fakt zajímavé schody. A kampak vedou?
A dík za pochvalu fotečky a psaní:))

Jaffi řekl(a)...

Buli, tak chci vědět, kam ty schody vedou? :o) Moc povedená fotka.

Bulik a spol řekl(a)...

Chichi, tak přijeďte, já vás tam zavedu a můžete se mrknout ;-)

Anonymní řekl(a)...

Moc pěkná fotka i hezky napsaný:) Hele, nemakeruj a prozraď!!!:))

Diny

Lucka73 řekl(a)...

Nádherná fotka!! Krásný....

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia