pondělí 22. září 2008

Jdi k šípku


K šípku nebo možná i někam jinam mě za pár let asi pošle Štěpán, když mu navrhnu společné vaření. Zatím to ale ještě patří k jeho oblíbeným činnostem. Dnes jsem ho nalákala na šípkovou marmeládu.

Babička s dědou dodali šípky z čisté přírody, oblíbený kuchařský časopis zajímavý recept. Štěpán nadšeně ostřihával šípkům stopky a bubáky, dílo se dařilo. Pak se něco někde zadrhlo. Vím přesně co. Tisíce šípkových semínek v ručním masomlýnku. Příšerná práce.

Po vystřídání čtyř různých technik pasírování jsem se potupně vrátila k té první. Taky nefungovala, ale nadělala nejmíň nepořádku. Štěpán už dávno spal, když mi manžel pomáhal dokončit několikahodinovou šípkovou anabázi.

Takže šípková marmeláda? Jděte mi s tím k šípku!

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia