pondělí 8. září 2008

Servisní den


Někdy se to tak sejde, že je potřeba víc věcí najednou zařídit nebo pospravit. Pokud je přitom nutné jednat s lidmi, je to moje parketa. Jestliže akce zahrnuje pouze použití nářadí a nástrojů, nastupuje můj muž. Ne, že by byl plachý, ale má z práce kontaktu s lidmi víc než dost.

Dneska došlo na nás oba. Já jsem oběhla zápis do Štěpánova plavání, vyzvednutí dividend v bance, proplacení Cyrilova plavání od zdravotní pojišťovny a výměnu našich občanských průkazů navrch. On se ujal servisu našeho staronového kočárku. Přece jenom po roce a půl v cizích rukách potřebuje trochu restaurátorské péče.

Jak je vidět z fotky, měl z tomu i zdatného pomocníka a kvalitní nástroje značky Bosch. Takže na to obíhání úřadů budu asi i nadále v téhle rodině jenom já.

3 komentáře:

K. řekl(a)...

Buli, na tvoje fotky se moc hezky kouká. Jednoduché, pěkné, dokumentující....
Pendula

Jaffi řekl(a)...

Buli, Pendula to napsala přesně. :o) Já nafotit něco takovýho, tak z toho mám takový neúplný pocit, ale u tvých fotek nemám pocit, že bych se chtěla podívat "za okraj"

Lenka řekl(a)...

Teda, jak ty to děláš, že máš tak pěkné fotky?
Jurina

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia