neděle 7. prosince 2008

Adventní věnec


Já vím, adventní svíčka měla poprvé hořet už minulou neděli. U nás ale zasvítila až dnes a rovnou dvě. V první adventní neděli totiž chyběl věnec. Jako loni. A předloni a předpředloni.

Mohla jsem ho jít koupit a tradici dostát včas. Na to jsem ale příliš umanutá. Poprvé jsem vlastní adventní věnec vyrobila před 4 lety, svůj první rok na mateřské dovolené. A od té doby, kdyby trakaře padaly, věnec bude doma motaný.

Je to příjemná práce, zdaleka ne složitá. Letos jsem si ji zpestřila změnou materiálu. Obvyklý břečťan byl vystřídán krušpánkem. Jinak zůstalo vše při starém. Advent je, jak má být. Včetně toho mírného zpoždění.

1 komentář:

Marci řekl(a)...

krásná fotka,moc pěkný blog...

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia