pondělí 8. prosince 2008

Jaro v prosinci


Od té doby, co pravidelně fotím pro tento blog, objevuju kolem sebe pořád něco nového. Například, že i v zimě se venku dají najít kvetoucí květiny. Sama se sebou jsem v duchu uzavřela sázku, kdy nafotím poslední květinu letošního roku a první květinu roku příštího.

Včera večer jsem cestou od prababičky nevěřícně hleděla na rozkvetlé sakury. Byla už tma, tak jsem si tam dnes zajela znovu za světla. Byly tam! Pět nebo šest vzrostlých stromků v plném květu. Jako na jaře.

Radost z toho moc nemám. Předčasné květy brzy zajdou a na jaře nebude mít už co kvést. Ani se mi počasí nezdá být letos tolik pomýlené, ale asi je. Ze sakur udělalo ukázkové mimózy.

3 komentáře:

K. řekl(a)...

No teda, to je úlovek. Vídám různé kvetoucí rostlinky, ale toto:-)))

Pavla řekl(a)...

Tedy.... ta příroda se fakt zbláznila :-(. Ale fotka hezká. Pavla

Peguš řekl(a)...

No tak bacha mne dneska vykvetla na zahradě první sněženka!!! asi jsme při jejich sadbě udělala nějakou chybu či co...

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia