neděle 21. prosince 2008

Zimní slunovrat


I nejkratší den v roce může být plný zážitků. Tchýně slaví těsně před Vánoci narozeniny, vyrazili jsme na gratulační návštěvu. Uprostřed dne plného povídání a dobrého jídla jsem musela na pár hodin odjet. Povinnosti volají.

Sluníčko zrovna čarovalo s barvami a já cestou zastavila ulovit záběr do blogu. Kroky mě nakonec dovedly k replice velkomoravského kostela. A tam, na kopci nad skanzenem slovanské vesnice, do mě uhodil blesk. Dnes je zimní slunovrat!

Ode dneška budou zase dny delší a delší, až se natáhnou k jaru. Křesťané slaví narození Krista, pohané zrození slunečního boha. Já vítám světlo, patrona fotografů.

3 komentáře:

K. řekl(a)...

krásná fotka a je to skvělý, že se dny zase prodlužují. díky za připomenutí:-))

Pavla řekl(a)...

Tedy to je krásná fotka. Moc se ti povedla.

Jaffi řekl(a)...

Připojuji se k holkám, tohle je taková fotka na pohled nebo do knížky, moc se mi líbí.

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia