úterý 2. prosince 2008

Blondýna


Nehraj si na blondýnu. Houkl na mě manžel v odpověď na jakousi mou nejapnou otázku. Jenomže, milí zlatí, já blondýna jsem. Od narození.

Děvčico, tys bývala taková blondýnečka. A včíl si úplně černá. Babiččina oblíbená hláška. Něco na ní je. Dřív to opravdu s mými vlasy bývalo lepší. Mám pocit, že i s mým intelektem. Asi funguju obráceně. Čím světlejší, tím chytřejší.

Abych zachránila pověst svých blond vlasů, a tudíž snad i tu mizející inteligenci, nechala jsem si dnes udělat melír. Prudký nárůst ostrovtipu zatím nepozoruju. Jestli ono už nebylo pozdě. Tak ze mě teď bude aspoň ta správná blbá blondýna.

2 komentáře:

Jaffi řekl(a)...

Buli, moc se mi to líbí! Přeju ti, abys byla spokojená a hlavně - aby sis TOHLE uměla učesat. To je totiž můj problémek!

vergelka řekl(a)...

Moc ti to sluší! A komentář nemá chybu :-)
Přeji, ať se ti krásně fotí s novým přístrojem.

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia