středa 10. prosince 2008

Rozlůčka


Opět jsem večer měla fraj. Kolegyně z práce odchází do důchodu a uspořádala rozlůčkovou oslavu. Přímo na pracovišti. Normálně naše návštěvníky honíme ven z budovy i s kouskem rohlíku. Dneska se stoly prohýbaly jídlem. Chuťové pohárky měly orgie.

Velmi příjemně jsem si popovídala a pochutnala. Hodně jsem se zasmála. Ale stejně jsem byla chvílemi smutná. Odchází totiž člověk, ke kterému jsem měla v práci nejblíž. Ve všech významech toho slova. Sedm let jsme měly stoly vedle sebe, dalších pět jsem si za ní z mateřské chodila aspoň povídat.

Kolegyně opouští svou práci i naše město, stěhuje se na důchod jinam. Daleko. Bude mi chybět. Bude nám chybět všem. Slz dnes ukáplo povícero.

5 komentářů:

K. řekl(a)...

moc hezká fotka, hned bych si dala!
Věřím, že se ti bude stýskat.

K. řekl(a)...

a teď koukám co je to tam za to zelené "zelí"??:-)

wlcice řekl(a)...

Tedy,jestli to bylo tak výborné, jak to vypadá na fotce, tak to závidím ;-) suepr fotka!

K. řekl(a)...

už vím, je to ananas:))

Jaffi řekl(a)...

Pendul, já fur nemohla žádný zelí ani "zelí" najít. :o)))

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia