pátek 19. prosince 2008

Princeznám


Mám s Ježíškem ještě nevyřízené kšefty. Teprve dnes jsem se dostala ke šperkaření. Slibovala jsem to už dávno, však vy víte kdy. Poprvé jsem dnes vyzkoušela své nové ketlovací kleště a ani jsem nečekala, že to půjde tak hezky od ruky.

Nemám dceru na čančání, ale holčičí pudy můžu ventilovat na svých neteřích. Navíc zcela beztrestně. Sladce růžové svetříky, krajkové šatičky, vyšívané noční košilky. To všechno mi projde. A holky to milují, mají na růžovou stále ještě ten správný věk.

V co jiného tedy přetavit hromadu perleťových voskovek z korálkového pokladu než ve šperky pro princezny. První sady náhrdelníků a náušnic už jsou hotové. Korálků neubylo. Chuti do práce taky ne. Tvořit se bude dál. Ať si princezny chystají šperkovnice.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia