pátek 14. srpna 2009

Jak málo stačí k úsměvu


Co fotit, když muž není doma, děti nejsou doma a práce mě drží na krátké lonži u počítače? Po téměř 350 dnech psaní a focení jsou nouzová vycpávková témata přebrána a vyčerpána.

Tak že by? Ne, to už bylo! Nebo? To taky bylo! A co tohle? To už nejspíš bylo taky. Inspirace napadrť, vůle v troskách. Help!

Muž s dětmi se večer vrací a vezou proviant. Dostanu taky svůj díl. U klávesnice mi přistane dvojka červeného. A hele! Tohle ještě nebylo! Sklenice vína. Jak prosté, milý Watsone.

Cvak. A už se můžu culit od ucha k uchu. Ono mi někdy stačí málo.

1 komentář:

Jaffi řekl(a)...

Tak takhle nějak si představuj vztah vína k mé osobě - že se na mě prostě směje a vybízí mě k napití. :o)))

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia