sobota 22. srpna 2009

Lesní výprava na jih


Léto se chýlí ke konci a netrpělivost nás žene užít si pobytu v přírodě ještě co nejvíc. Ven! Na výlet! Kam? To rozhodně mapa. Ta kačerská. Jdeme na lov.

Táta tentokrát nemůže, doprovod mně a klukům dělají babička s dědou. Byli sice uneseni do neznáma, ale důvěřují mně, že to bude stát za to. Já důvěřuju autorovi vybrané multi keše. Znám ho, a tak s nadšeným očekáváním vedu naši výpravu na jih. Uvidíme nevídané.

Bylo to tak. Překrásné lesní údolí na česko-slovenské hranici, plné přírodních i vlastivědných zajímavostí. Výpravě rozhodně nehrozila trudnomyslnost. Naopak, všichni se výborně bavili. Kluci, babička, děda i já. Díky geocachingu jsme objevili další krásný kout, co máme za rohem a nevíme o něm. Já ten sport prostě miluju.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia