čtvrtek 20. srpna 2009


Německá frau má mít tři zájmy - Küche, Kinder, Kirche. Česká hospodyňka tři přednosti na P - Postel, Plotna a? Ta třetí mi vypadla, ale po dnešku klidně doplním Počítač.

U počítače si, popravdě, odjakživa věřím víc než v posteli a u plotny. Přesto mě dnešek příjemně překvapil. Vyrobila jsem své první DVD. Památeční kousek pro absolventky Letní školy aerobiku. Ta placka dá víc práce, než se člověku pozdává. Začínám adorovat filmové střihače.

Že jim z té práce nepřeskočí. Posté vidět tentýž záznam, posté slyšet stejnou hudbu. Pamatovat si všechny záběry. Galeje. Moje psychika byla večer pod psa. Píď od prohry. Produkovala samé pitominy. Příkladně portrét praštěné paní.

Pomoc! Přesouvám preference zpět k plotně. Dokud mám všech pět pohromadě.

1 komentář:

dib řekl(a)...

úžasné text, buliku :-D

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia