čtvrtek 2. října 2008

Cyril a Antonie


Cyril je můj mladší syn. Antonie je moje babička. Jsou nejmladším a nejstarším členem naší rodiny. Dělí je od sebe přesně třicetdva tisíce a dvěstědvacetdva dní. Víc než osmdesát osm let. Tři generace.

Babička už špatně chodí, Cyril ještě nechodí vůbec. Na počet svých zubů jsou na tom tak nějak nastejno. Cyril určitě líp slyší, babička bezpochyby líp mluví. Podobní si nejsou vůbec.

A já bych se pro oba rozkrájela láskou. Tou, kterou mi babička dala a já ji posílám dál, svým dětem. Krásné poselství.

3 komentáře:

K. řekl(a)...

Buli, krásná fotečka, taková do rodinnýho alba a krásný soupis:-)).
Pendula

Anonymní řekl(a)...

Buli, mě normálně mrazí jak z nádherné fotky, tak z těch tvých slov...

Diny

milu řekl(a)...

Tahle fotka je nádherná

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia