sobota 25. října 2008

Čtyři červené gerbery


Včera jsem po květinářstvích hledala červenou gerberu. Kvůli dnešní fotce. Před 11 lety jsme v tento ten měli svatbu. S kyticí červených gerber. Při výročí ji někdy dostanu znova, někdy ne. Realita manželství.

Dnes jsem ji mít chtěla. Abych ji mohla vyfotit a darovat její fotku manželovi. A k ní zatím 54 fotek hotových a 310 přislíbených. Celý tento blog. Je pro něj a on to stále ještě neví. Jsem tajnůstkářka.

Doma mě uvítal Štěpán výkřikem. Maminko, my jsme ti koupili TŘI kytky! Na stole stála trojice červených gerber. A moji tři kluci se na mě smáli.

Tak jsem k těm třem květinám přidala čtvrtou. Teď máme pro každého jednu. Tak to má být.

A ty, můj milý, jistě pochopíš, když dnes večer nedostaneš tento dárek sám pro sebe. Patří nám všem. Jsme čtyři červené gerbery naší svatební kytice. Děkuju za ni, ženichu.

2 komentáře:

Peguš řekl(a)...

Tak at vám, to ještě dlouho vydrží, a jsme zvědavá na reakci na blog...

Jaffi řekl(a)...

Buli, happy anniversary!!!
Gerbery jsou nádherné! Fotka taky!

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia