neděle 26. října 2008

Na svatební cestě


Pár dní po svatbě jsme vyrazili na originální svatební cestu. Osmnáct kilometrů po chřibských lesích, jestli se dobře pamatuju, při mínus pěti stupních Celsia. Loňské desetileté výročí jsme kvůli těhotenství prožili doma. Letos konečně přišel čas svatební cestu zopakovat.

Chřiby jsou hory v kapesním vydání. Ale přesto je mám ze všech kopců okolo nejraději. Můj otec v nich vyrostl a zná tam každý kámen. Já jsem se tam učila houbařit a poznávat kytky a stromy. Štíhlé vysoké chřibské buky nemají konkurenci, Holanďané z nich prý stavěli lodě.

Barevný a slunečný podzimní výlet jsme si zpestřili hledáním keší. Hlavně já. Manžel jen tak koukal. Pomoz mi hledat. Já nemusím, já už jsem našel. Ty jsi moje nejhezčí keška.

Opravdu svatební idylka.

1 komentář:

K. řekl(a)...

Buliku, gratukuji k výročí svatby, parádně jste si to užili a moc hezká podzimní fotečka. Hezké barvy.)
pendulka

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia