čtvrtek 16. října 2008

Výměna generací


Řídím nerada. Tedy řídím ráda, ale na silnici třetí třídy v neděli odpoledne. Jinak se raději nechávám vozit. Často mi dělá taxikáře moje máma, ochotně a dobře. Například dnes na nákupním výletě do Brna. Nakupovala ona, my s Cyrilem jsme dělali odborné poradce.

A taky navigátory, protože cesta do Brna je dlouhodobě uzavřená a ve snaze vyhnout se kamionovým zácpám na objížďce kličkujeme, kde se dá. Babička je pověstná svým orientačním nesmyslem, takže navigovat potřebuje. Ona důvěřuje mně, že víme, kam jedeme, já důvěřuju jí, že dojedeme dobře.

Ale poslední dobou mívám pocit, že bych se cítila líp sama za volantem. Zřejmě se hlásí léta, její i moje. Brzy nastane čas na výměnu generací. Nebo že bych si počkala, až mě budou vozit moje děti?

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia