čtvrtek 13. listopadu 2008

Divná divizna


Měla jsem dnes další lekci rodičovského kurzu. Chodím tam hlavně proto, abych se na dětech dopouštěla výchovy, nikoliv násilí.

Vyšla jsem z domu schválně dřív a s foťákem oběhla okolní dvory. Měla jsem chuť vyfotit květinu. V polovině listopadu stále ještě kvete kytek dost, ale většinou už jen růže, chryzantémy a afrikány. A mezi nimi najednou skoro dvoumetrová divizna. Už dávno tu nemá být, má pár měsíců po sezoně, a přesto kvete. Nějaká divná.

Na kurzu jsem si mimo jiné zapsala, že nikdo není dokonalý a své dítě nemám cpát do pevných univerzálních škatulek. Krása každého člověka je v jeho originalitě. Tahle divná divizna mi bude to moudro připomínat. A není divná, je originální.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia