pondělí 17. listopadu 2008

Žena v krajině


Volný den láká k výletu, notabene když mě svrbí prsty nad mapou se třemi novými kešemi v blízkém okolí. Cyrila jsme do chladného počasí tahat nechtěli a manžel kvůli kašli rád dělal chůvu. Takže opět Štěpán a já.

Ze sjezdovky jsem měli nádherný rozhled na zajímavě nasvětlené chřibské trojvrší. Napadlo mě, že vlastně až díky geocachingu jsem se poprvé v životě dostala na Holý kopec, kam značky nevedou. Tamní keš mám ve svém žebříčku na špičce, ukázala mi mýtické a mystické místo. Keše na dvou zbylých kopcích, Buchlově a Barborce, zůstávají paradoxně neodloveny, i když tím směrem výletujeme celkem často.

Slunce zašlo za mrak, zima byla pořádná a nás čekaly ještě další dva poklady. Tak vzhůru na pochod. Jen ještě jedno malé ohlédnutí. Vidíte i vy tu ležící ženu?

2 komentáře:

K. řekl(a)...

Myslíš ty hory v pozadí, No já nevím, nějak mně to moc ženu nepřipomíná. Možná jen prsa:-))).Ale fotka vypadá pěkně a hlavně jste si to museli pěkně se Štěpánkem užít!!

Lucka73 řekl(a)...

Nádherná fotka!!! WAAAUU

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia