sobota 8. listopadu 2008

Šedesátiny


Tchán slavil šedesátiny. Je z velké, pospolité rodiny, z pěti dětí. Jeho neteře a synovci už téměř všichni mají své rodiny. Pozvaní byli všichni, i s dětmi. Bylo nás tedy dost, snad sedmdesát. A cimbálovka navrch.

Oslava se vydařila nadmíru, tchán přijímal gratulace a dary, zářil úsměvy, občas ho zmohlo dojetí. Nedivím se mu. Kolem něj byly jeho žena, tři děti, pět vnoučat. To nejlepší ocenění jeho života.

Dlouho, dlouho jsem vybírala fotku. Podařilo se jich hodně, je radost fotit lidské emoce a bujarý rej dětí i dospělých. Ale ušetřím soukromí zúčastněných a vybírám fotku lyrickou, ač pro průběh dne netypickou. Housle odpočívaly odloženy na cimbálu totiž jen velmi, velmi zřídka.

3 komentáře:

Jaffi řekl(a)...

Tak tahle je moc pěkná. Klidně by to mohl být přebal na nějaké hudební CD.

K. řekl(a)...

Moc se mně líbí:)). Já mám zase zálusk na Tomovu kytaru, vždy se tady povaluje, když si večer brnká:-))). Nástroje jsou fotogenické a tvoje fotka se mně líbí.

Pavla řekl(a)...

Tahle fotka se mi opravdu moc líbí. Super záběr!

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia