pondělí 3. listopadu 2008

Mlsný jazýček


Jsem závislá. Naštěstí mám pro případ zhroucení pevnou oporu. Svého muže. Stojí totiž ve frontě na čokoládu hned za mnou.

Ve městě postavili nový dům s novými obchody. Včetně originál belgické pralinkárny vedené belgickou rodinou. Takový podnik nemůže milovník čokolády nechat nenavštívený. Dnes jsme tedy vyrazili testovat. Byla to mana nebeská. Pastva pro oči. Harém vůní.

Doufám, že pralinkárna, na naše maloměstské poměry celkem luxusní záležitost, se uchytí a vydrží déle než moje pralinka. Focená narychlo na nejbližší kapotě auta, třesoucí se rukou čokoholika. A pak .... nirvána.

2 komentáře:

Jaffi řekl(a)...

Mňam! jsem s vámi v klubu!!!

-Jitka- řekl(a)...

Úžasná a Ty jsi mě svým strhujícím narkomanským příběhem dobře rozesmála :-)

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia