úterý 11. listopadu 2008

Svatomartinská husa


Dala jsem si za úkol ztvárnit svátek svatého Martina. Atribut nejznámější, bílý kůň, je poněkud nedostatkové zboží. Přesto ho mám nafoceného! Má sice křídla a podvozek, ale nešť!

Ve městě dopoledne slavnostně požehnávali svatomartinskému vínu. Lidí plné náměstí. S kočárkem se k pódiu protlačit nedalo, teleobjektiv nemám. Přesto mám požehnané číše plné jiskřivého vína ve foťáku! Říká se tomu ve správný okamžik na správném místě.

Ani to mi nestačilo a šla jsem lovit husu. Jednu takovou a dvě kachny k tomu chovají ve vedlejší ulici. Fotit se nechtěly, až když jsem místo nich portrétovala potrhlé slepice, uraženě vylezly pózovat.

Ovšem když tak přemýšlím o důvodu, proč je husa spojená se svátkem svatého Martina, dost možná těm ptákům vlastně píšu nekrolog. Budiž jim pekáč lehký!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Teda to jsou fešandy, skoro škoda na pekáč ;)

Diny

Jaffi řekl(a)...

Jéé, husa mezi kachnami králem! :o))) Teda královnou.

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia