sobota 29. listopadu 2008

Okno do duše


Letos jsem v předstihu. Advent ještě nezačal a já už mám zařízené všechny vánoční dárky. Dokonce jsem se už pustila i do generálního úklidu. I když k tomu mě, spíš než blížící se Vánoce, přinutila nechutná plíseň pokrývající naše okna.

Mužští členové rodiny dostali celodenní vyhazov. A já začala gruntovat. Jedno okno za druhým, máme jich víc než dost. Když jsem z něčeho nervózní, úklid mi pomáhá se uklidnit. Člověk porovná věci kolem sebe a rovnou i v sobě. Funguje to i naopak. Uklízení mě nutí přemýšlet, mozek přece nebude zahálet, když ruce pracují.

Výsledkem dnešní práce jsou průhledná okna a čisto v duši. Je mi mnohem líp. Jen pravá ruka mě zatraceně bolí.

1 komentář:

K. řekl(a)...

Gratuluji, že to tak pěkně zvládáš. Taky bych ráda kluky někam šoupla a uklidila, hned by mně bylo líp, přesně jak píšeš!

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia