čtvrtek 20. listopadu 2008

Kdo je to?


Moje profese dává šanci občas potkat velmi zajímavé lidi. I když to asi každá. Tak jinak. Moje profese mi dává šanci občas potkat lidi, o kterých se děti učí ve škole. Tento pán k nim rozhodně patří. Jeden z velkých klasiků české literatury. Člověk barvitých osudů, autor mistrných děl.

A také velmi veselý brach. Vitální osmdesátník hýřící vtipem i vtipy, neváhající použít peprné výrazivo, hodí-li se to. Rozverné historky střídal s hrůzným vyprávěním svých osudů tak lehce, až běhal mráz po zádech. Obecenstvo hltalo každé jeho slovo. Salvy smíchu musely být slyšet až ven.

Dívám se na ty bystré oči a v hlavě mi zní, že román je jako vánočka. Člověk jen splétá hádky těsta. Vaše vánočky, pane, jsou z prvotřídního pekařství. Děkuji za ně i za nečekaně milé setkání.

A s kým? Trochu vás potrápím. Byl veselý. A víc už nepovím.

5 komentářů:

K. řekl(a)...

Buliku, nějakej povědomej je, ale teda nevím:-)). Hezky jsi ho zachytila:-)

Jaffi řekl(a)...

Buli, já jsem to zjistila, ale podvodem. Podle obličeje ho neznám. Takže nebudu prozrazovat...ale google je prostě VELIKÝ POMOCNÍK.

Hanka řekl(a)...

Přiznávám, že znám tohoto úžasného pána osobně z práce...Báječný člověk!

Anonymní řekl(a)...

Ty vado, nechám se podat:) Ale napsala jsi o něm moc hezky:)

Diny

JAniNa řekl(a)...

Jéé to je náhoda zrovna dneska jsme šla po nákupním centru a zastavila jsme se u stojanů s letáčkama...No a kdo že zrovna byl na jednom letáčku?! NO jo je to on takře už vím :-))

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia