pondělí 27. dubna 2009

Můj den


Dnešek si s dovolením zaberu sama pro sebe. Důvodů se pár najde.

Důvod první - kmitám jako fretka v kuchyni. To sice dělám často, ale dnes je pro to zvláštní příležitost.

Důvod druhý - jsem hostitelkou. Slavnostní večeře pro vzácnou návštěvu dá zabrat. Hlavně, aby se povedlo jídlo. A dezert. A nic nepřipálit. A nepřesolit. Taky uklidit, aspoň malinko. Hrdost mi nedá, jsem přece slušná hospodyň.

Důvod třetí - po dlouhé době zase konverzuju anglicky. Nahlas, plynule a ejhle, snad i smysluplně. Zábava nevázne. Dobré víno nám rozvázalo jazyk.

Moc příjemný večer. A nejen proto, že - důvod poslední - mám narozeniny.

1 komentář:

Peguš řekl(a)...

Všechno nejlepší, paní hostitelko!!!

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia