středa 1. července 2009

Kvalifikovaná uklizečka


Až skončím mateřskou, půjdu se živit jako uklizečka. Své uklízecí dovednosti totiž trvale udržuji na vysoké úrovni, stále se zlepšuji a rozvíjím. Taková uvědomělá uklizečka bude určitě na trhu práce malý poklad.

Mé kvalifikace si velmi váží i můj muž, a proto mi v této profesní dráze neklade žádné překážky. Dokonce mě v dalším rozvoji i podporuje. Dnes například dobrovolně odjel s dětmi na celý den k rodičům. Abych se mohla pečlivě soustředit na další tréninkový úklid.

Potrénovala jsem. Zase jsem o kousek výkonnější. Byt chvilku vypadal k světu. Děti, oceňujíce kvality matčiny práce, ho po návratu rychle uvedly do takového stavu, abych neusnula na vavřínech a mohla trénovat dál. Přerůstám okresní ligu a už brzo risknu kvalifikaci na mistrovství republiky.

Konec srandy. Jak říká moje babička, "tak děvčico a včíl běž zas neco dělat". Tož jdu.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia