neděle 5. července 2009

Na hrad!


Slovensko je nádherná zem. Já to vím dávno, s rodiči jsem v dětství navštívila víc slovenských měst než českých. Ale můj muž je u vytržení. Jen těch majestátních hradů!

Vyrážíme na spanilou jízdu Povážím. Napřed Beckov. Monumentální skála a na ní skvostný hrad. Tentokrát objevuji i já, tenkrát před lety ještě nebyl přístupný. Neblaze proslulé Čachtice bohužel jen míjíme, ale ty znám, pro děti je to daleko. Tak aspoň místní muzeum a výstava o krvavé Báthoryčce.

Odpolední spočinutí v piešťanských termálech. Děti jsou mezi vířícími bublinkami na vrcholu blaha. My v předpokoji slasti. Chybí nám něco? Už jen návrat do pohodlí hotelu. A pohled na večerní siluetu trenčanského hradu. Muž zuřivě fotí a vyptává se mě na další slovenské hrady. Je rozhodnut. Jednou je všechny dobudeme!

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia