pátek 16. ledna 2009

Monolog


No holky, vidíte to, co já? To snad není možný. Co si ti lidi myslí, že nám budou nosit žrát? Granule pro psy?! To už je tenhle týden podruhý, já se picnu. No tady jde o kejhák. Ještě chybí, aby ty bestie začali tahat i sem. Hele, hele, bacha, už je to tady! Vidíte ho? Tu potvoru strakatou. Jak mu tečou z huby sliny, no fuj. Chovat se to neumí. Huláká jak na lesy. Mrkněte, kachny už zdrhly. Jdem taky? No ale to žrádlo tady. Toho je škoda. Tak že bychom se tvářily, že ho nevidíme? On na nás stejně nemůže, je na vodítku. Prý nejlepší přítel člověka, ha. Daj mu špagát kolem krku a na tlamu náhubek. A lehni a sedni. Tomu říkám otrokářství. To bychom si my nedaly líbit. No si to představte. Labuť na vodítku. Mě vomejou. Hele, tak co s tím žrádlem? Zkusíme to? Voní to po rybách. Možná to fakt není špatný. No rozhodně změna. Ty věčný tvrdý rohlíky už mi lezou krkem. Myslíte, že lidem taky? Že jim toho tolik zbejvá a nosí to nám. Dyť už jsou přežraný i ty kachny a ty ztláskají úplně všechno. No tak já to zobnu, jo? Hmm, je to takový divný. Lepivý. Fuuuuj. Jak to ti psi můžou žrát? Bůhví, co se do toho dává. Zlatej rohlík. Koukněte, támhle jeden plave. Jdem, granule ať si sežerou kachny. Čau lidi, přijďte zas.

2 komentáře:

Jill řekl(a)...

Krásně napsaný, jsem se zasmála.

-Jitka- řekl(a)...

Teď jsi mě teda řádně rozesmála! Foto má pěkný kompoziční nápad.

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia