čtvrtek 22. ledna 2009

Orchidejový omyl


Počasí šlo vepsí. Kvůli oblevě jsou z chodníků obří brouzdaliště. Ven raději nechodit. A tak s Cyrilkem nakukujeme na ulici jenom zpoza záclony přes okno. Okno plné orchidejí.

Omylem je ze mne pěstitelka orchidejí. První phalaenopsis jsem dostala před dvěma lety od manžela. Dostal stanoviště na východním okně a péči přiměřenou domácnosti s tehdy jedním malým dítětem. Tedy žádné rozmazlování, žádné hnojivo, občas zalít. Kvete jako v botanické zahradě, i přes dvacet květů současně. Teď mi rozkvetl poosmé.

Čímž jsem získala nezasloužený punc orchidejové odbornice. Už mi přinesli pět dalších. Na střídačku kvetou za oknem všechny. Zastavují mě sousedky s dotazy na pěstitelské triky. No vážně nejsou žádné. To jenom nejhloupější sedlák mívá největší brambory.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia