pátek 2. ledna 2009

Pěší chůze


Štěpán s tatínkem šli pro výsledky odběrů. Dopadlo to výborně. Sláva, můžeme zase začít chodit ven na procházky.

Já šla doktorům předvést své bolavé nožičky. Ortopedický ortel zní ostruhy. Nic moc, ale aspoň vím, proč se mi špatně chodí. Do bot mi přibyly podpatěnky a následovat je budou ortopedické vložky. Snad to pomůže. Rychlá chůze je můj dopravní prostředek. Moje jediné cvičení. A navíc pěšky chodím ráda.

"Levá, pravá, levá pravá,
pěší chůze, ta je zdravá.
Levou pravou, levou pravou,
už jsem prošel celou Prahou."

A odpoledne Cyril usoudil, že je čas, aby šel taky. S rukama nad hlavou, rozkymáceně, s přistáním na zadek, ale ušel pět metrů. A znovu. A zas. Máme doma chodce. Budeme kupovat boty.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji Cyrilkovi k prvním krůčkům!!!! Pendula

-Jitka- řekl(a)...

Ostruhy znám jenom z pohádek :-o To ale nejsou první Cyrilkovy krůčky nebo jo? Jo a fotka s mi moooc líbí - super nápad i provedení!

dib řekl(a)...

jak obyčejná věc a jak neobyčejně vyfocená.. skvělé!

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia