pondělí 12. ledna 2009

O ženských a kachnách


Rozhodl jsem se, že budu chránit všecky holky. Pěkně je postavím do dvou družstev, vytřídím je a jednu po druhé budu ochraňovat. A jak je vytřídíš, Štěpánku? Na maďarské, české a německé.

Štěpánova fantazie je nekonečná a logika neúprosná. O Vánocích mi švagrová, dusíc se smíchem, tlumočila jeho proslov k sestřenkám. Holky, která se se mnou první vyspí, dostane odměnu. Omalovánky! Jsem zvědavá, co za lovce žen z něj vyroste.

Doufám ale, že nebude mít tak telecí nápady jako dobrák, co na říční led pod mostem napsal velký nápis Miluju tě. Na nepevný led, ve velmi nebezpečném místě. Metr od obří díry s kachnama. Sebevrah. Asi ho blbost nadnášela.

Jo a taky tam nechal kolo. Kachny si zajezdí.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

zajímavá fotka- Marcela

-Jitka- řekl(a)...

Chtěla jsem napsat to samé, co Marcela přede mnou. Zvláštní je i příběh. Po tomhle příspěvku mám pocit, jako po filmu s otevřeným koncem..

K. řekl(a)...

on to je i zajímavý exemplář kola:-))) Pendula

dib řekl(a)...

ty píšeš fakt parádně :-D a to kolo je celé pozlacené, to celé je snad projekt nějaké výtvarné skupiny:-D
pěkná fotka.

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia