neděle 15. února 2009

Dobrou noc


Velmi, velmi výjimečně se dívám na televizi. Vzhledem k tomu, že ji nemáme, znamená to stejně zase jenom sedět u monitoru počítače. Dnes mě ale zlákala Ďáblova lest, první díl české tajemné detektivky.

Začínala už v osm, v době, kdy obvykle uspávám Cyrila. Moje povinnosti převzal muž a já dostala osobní volno. Sluchátka na uši, pohodlné křeslo a nevím o reálném světě. V hlavě mám magické rituály, tajná znamení a Ďáblovu bibli. Kriminálka skončila v nejnapínavějším momentu, jako obvykle. Pokračování příště.

Už jsem zase duchem přítomná. Jdu zkontrolovat spící děti. Cyrilek tiše oddechuje. V pokoji voní nejkrásnější vůně světa, vykoupané miminko. Cyril leží na boku, ruce sevřené do pěstiček, palec v objetí ostatních prstů. Je to moje dítě. Já takhle spávám dodneška. Jako miminko.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia