neděle 8. března 2009

Furt je co slavit


Už nám to začíná. Z bytu je malé květinářství. Jen částečně je tomu na vině Mezinárodní den žen. Na ten mi můj muž kytku nepřinesl. Ale přesto za část květin může. Měl totiž svátek.

Jeho svátek startuje velké jarní rodinné slavící turné. Předkapelu už obstaraly únorové narozeniny jeho sourozenců a dědečka. V těsném závěsu za svátkem jsou mužovy narozeniny, předstižené narozeninami jedné neteře a těsně následované narozeninami neteře druhé. Mezi ně se kupodivu vejde i svátek dědy pradědy.

Krátká pauza a v dubnu show pokračuje. Narozeniny slaví moje máma, vzápětí bratr, posléze Štěpán, já a o dva dny později můj otec. Zapomněli jsme na Velikonoce a synovcův svátek. Aha, švagr slaví taky, svátek i narozeniny. Nepočítám výročí svatby mých rodičů, manželových rodičů a švagra se švagrovou. Svátek dalšího synovce. Uff.

Není nadto mít velkou pospolitou rodinu. Furt je co slavit.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia