neděle 22. března 2009

Lužní les


Poklidná neděle bez starostí. Není nadto okupovat babičku, která ochotně navaří a i děti pohlídá. Já se mám. Nicméně ke cti mi svědčí, že jsem nikam nezdrhla a poctivě spoluhlídala a bavila děti.

Například kompletací hlavolamové keše. To bavilo všechny. Cyril mi s rozkoší dvakrát ukradl tužku a nenápadně se pokusil i o nůžky a lepící pásku. Štěpánek okukoval, co dělám a měl plnou pusu otázek, jako obvykle. Babička se odhodlaně pokoušela zlomit záhadu hlavolamu.

Tak, keška je hotová a nachystaná, jdeme ji uložit. Do lesa, na vyhlídnuté místo. Vleču foťák v naději, že najdu nějaké rašící kytičky. Marně. Lužní les ještě spí. Listí nikde. Ve starých korytech je plno vody. Zatím nevyschla. A hele, mechový ostrůvek. Tak přece jenom se něco začíná zelenat.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia