čtvrtek 19. března 2009

A zase slavíme


Dnešek by byl lépe vystižen fotkou šicího stroje. Nebo mě u šicího stroje. Případně mě v závějích z kousíčků molitanu. Muž odjíždí do zahraničí a pro děti svých hostitelů veze dárek. Mnou šitá textilní zvířátka.

Fotit krokodýla a hada se mi ale nechtělo. Měla jsem plné ruce práce (a toho molitanu) a nepřišlo mi to dostatečně reprezentativní téma na dvoustou fotku v projektu. Ano, dnes opět slavíme další fotografický milník.

Tak raději krásné sněženky od pouliční prodavačky. Čekala jsem opodál na svého muže. A oči se mi k nim pořád samy točily. Musela jsem jeden svazeček koupit. No přece nepůjdu prosit o svolení k focení jen tak zadarmo. Kytička se navíc hodila pro oslavence. Kdo že zas slaví? Dočkejte zítřka, zvědaví.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Skoro závidím,že u vás jsou ještě pouliční prodavačky sněženek.K nám už dorazila globalizace a tenhle milý pozdrav jara na severu Čech nepotkáme.

Růžena

Lesana řekl(a)...

Jééé, krásné sněženky :o)

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia