pátek 20. března 2009

Máš narozeniny


Máš narozeniny a nejsi tu. Sedíš v autobuse napříč Evropou sotva pár hodin a mně už se stýská. Nemohla jsem ti dát pořádnou kytku a upéct baklavu, co sis přál. Všechno až potom, až se vrátíš. Ale narozeniny máš dnes.

Dárek sis vybral a koupil dopředu. Jsem ráda a trochu mě to mrzí. Chci ti dnes něco dát a nemám co a nemám jak. Nejsi tu. Včera jsi dostal sněženky a pusu. Ale narozeniny máš dnes.

Co já ti dám? Tak aspoň dobrou svačinu na cesty. Narozeninová bageta? Trochu k smíchu. Ale proč ne. Pohladím kůrku, aby ti voněla mnou. Máš přece narozeniny.

A ještě něco ti věnuju. Budu na tebe myslet. To není bezcenný dar. Však víš. Vyhodím z hlavy všechno ostatní a budu před usnutím myslet jen na tebe. A snad i ráno, až se probudím. Máš moje pomyšlení. Krásné narozeniny, můj milý!

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Krásný vyznání.... až mi vehnalo slzy do očí.... :)))

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia