čtvrtek 28. května 2009

Smolný náprstek


Odpolední nákupní pobíhání městem jsem ukončila v galanterii. Štěpánek pojede do školy v přírodě a potřebuje spoustu nutných drobností. Metr prádelní gumy se změní v indiánskou čelenku. Látka v indiánské pončo. Bude z něj Indián Velká odvaha bez mámy.

Paní vedle mě si přišla koupit náprstek. Nikdy jsem nikoho nezažila kupovat si náprstek. Já sama mám svůj jaksi odnepaměti, asi po někom zděděný. Používám ho jen zřídkakdy. Takový malý zbytečný předmět. Ale nemít ho, nejsem švadlena. Vytáhnu ho a protáčím v prstech.

Zapečený v anglickém pudingu prý nosí štěstí tomu, kdo jej najde. Sny o náprstku však přinášejí nesnáze. Snář měl pravdu. Náprstek byl plný smůly. Školka v přírodě se nekoná, mezi dětmi řádí salmonela.

Aj, smutky planého těšení rozeženem, ale ty půjdeš hned zpátky do šuplíku, náprstku jeden zlopověstný. Hybaj, nechci tě vidět. Tohle se dětem nedělá.

1 komentář:

Jaffi řekl(a)...

Buli, jéé, takhle je do rámečku! Fakt!

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia