úterý 26. května 2009

Zbabělec


Jsem zbabělec. Opět jsem dnes fotila propagační fotky pro rodinné centrum. Dopoledne děti v klubu maminek. Tentokrát byla účast hojná a děti krásně spolupracovaly. Vznikla řada hezkých obrázků.

Navečer jsem šla fotit pohybové kurzy. Orientální tanečnice a bossa step. Zvlášť bossa cvičenky se mi podařilo zachytit výstižně. Velmi, velmi dynamický a rytmický pohyb mně rozbušil srdce. Zpotila jsem se i jen coby fotograf. Tohle cvičení dá určitě zabrat.

Bossa aerobic se cvičí na míčích na jedné straně plochých. Popsat vám to musím, protože fotky neuvidíte. Jsem zbabělec. Neodvážím se veřejně vystavit fotky uštvaných, upocených žen kypřejších tvarů, ze kterých čiší urputné úsilí. Jsou vydařené, bezesporu. Zachycují výbušnou atmosféru, pohyb a rytmus.

Cvičenky s úctou obdivuju a smekám před jejich výkonem. Ale fotky nebudou. Tohle jim nemůžu udělat. Dívám se totiž na sebe do zrcadla a soucítím s nimi. Měla bych chodit cvičit. Ale jsem zbabělec.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

youngest first for me

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia