čtvrtek 18. června 2009

Dárek k narozeninám


Nebýt mojí zlaté kamarádky, na bruselské dobrodružství mi kromě fotek a vzpomínek nezůstane žádná hmatatelná památka.

Výlet byl můj narozeninový dárek ode všech. Obdarována jsem se jím cítila víc než bohatě. Zbytek darovaných peněz padl při nákupech pozorností pro děti, manžela a zbytek rodiny. Měla jsem sice v plánu něco koupit i sobě, ale rozhodnutí nějak upadlo v zapomnění. Vždyť vlastně nic nepotřebuju.

S prázdnou jsem ale nakonec neodjela. S přáním hezkých narozenin jsem od kamarádky dostala nádherný náhrdelník z benátského skla. Přesně podle mého vkusu, svěže jednoduchý, v barvách, které mi sluší. Moji Bruselané mi rozumějí.

Zuzi, ze srdce díky. Za všechno.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia