středa 17. června 2009

Maminko, cos mi přivezla?


Z výletu se musí vozit dárky, to je bez debat. Zvlášť, když má máma trošku špatné svědomí, že ujela od dětí za vlastní zábavou. Před odjezdem jsem provedla předběžný výslech. Cyrilovi byl dárek šumafuk, asi, tedy pokud BABABA neznamenalo něco jiného. Štěpánek si přál Lego. Dobře, Lego to v každém případě jistí.

Potkat v Bruselu hračkářství byl překvapivě celkem problém. Až poslední den se podařilo koupit aspoň to Lego. Zachránila mě nákupní zóna na letišti. Krabička s obrázkem robota mě okamžitě upoutala. Stačí jedna hliníková plechovka, elektromotorek, pár součástek a drátků, šišaté kolečka a na světě je legrační robotek, který se škubavě motá po pokoji.

Trefila jsem se. Štěpán se nad krabičkou zajíkavě nadechl. Maminko, to je ELEKTRICKÉ? Bingo. A hned vyrazili s tátou shánět pití v plechovce. Ode dneška se nám kovová příšerka potuluje po podlaze. Štěpánek jí podle filmu říká Vall-i. Vítejte v robotizované domácnosti.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia