středa 10. června 2009

Myší díra


Nejspíš by tu měla být balící fotka. Chystám se na velký výlet. Dnes odjíždím a na posteli se hromadí kupičky potřebných věcí. Ale přes neodvolatelnost odjezdu se na balení nemůžu soustředit.

Dlouho jsem nikde nebyla. Dlouho jsem nikde nebyla SAMA. Bez dětí a bez manžela. Bude mi smutno. Vím to. Je mi smutno už teď. Stýská se mi, ještě jsem neodjela. Nikam se mi nechce.

Náladu mi spravila zcela nečekaná věc. Někdo neznámý přes noc vyzdobil podchod pod tratí. Odjakživa se mu říká myší díra. Přes třicet let jím procházím a pamatuju ho vždy šedivý, špinavý, nezajímavý. A vida, jde to i jinak. S úsměvem a vtipně. Díky. Hned se mi bude odjíždět snáz, když se směju.

1 komentář:

K. řekl(a)...

To je moc pěkné!! dobrý nápad. Pendula

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia