neděle 21. června 2009

Zvlčilá louka


Objektivně vzato jsme toho dnes stihli dost. Cyrilovo plavání, společný nákup, moje cyklistické lovení nové keše, hromadnou návštěvu u babičky. Jenže já mám pocit, že se vlastně nic nedělo. Klidná letní neděle.

Ano, ano, letní. Dneškem začíná astronomické léto a též, což připouštím nerada, se ode dneška dny zase zkracují směrem k zimě. Ale na to nebudu myslet. Spíš si připomenu dokonale letní atmosféru louky zcela zaplavené rudými vlčími máky. Potkali jsme ji cestou do Sparu. Jen tak, vedle cesty, mimochodem.

Někdy přemýšlím, jaké by to bylo, fotit jedno a to samé místo opakovaně, v různých ročních obdobích a denních časech. Ještě jsem to nezkusila. A asi ani nezkusím. Tohle místo se mi stejně nejvíc líbí tak, jak je. Zvlčilé vlčími máky.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia