pátek 12. června 2009

Pěšky pro kešky


Batoh na zádech, v ruce GPS a nechávám se vést. Mým průvodcem po Bruselu jsou kešky. Důvěřuju jim, že mi ukáží samá zajímavá místa. Vyplatilo se.

Objevuju jednu historickou památku za druhou. Krásné kostely, paláce, sochy, domy. A všude kešky. Památky jsou monumentální, tajné schránky většinou zcela miniaturní. Nebo dokonce virtuální jako ta, která se mi líbila nejvíc, Šest králů. Díky ní jsem obešla šest královských soch a poučila se o belgické historii. A taky jsem se hodně nachodila. Hodně hodně. Ale Brusel se mi líbí i s bolavýma nohama.

Na závěr ještě povinná zastávka v euročtvrti u moderních budov. I ty jsou monumentální. A keška je tam též. Hlavně zde ale pracuje moje hostitelka. Čekám na ni a jdeme spolu domů, obě unavené po dlouhém dni. Jdeme odpočívat. Zítra je taky den.

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia