pátek 5. června 2009

Zakletý zámek


Poněkud zakletý den. Může za to mobil. Heslo, kterým je zamčená klávesnice, přestal mírnix týrnix považovat za platné. Heslo je chybné, opakujte akci. Vydržela jsem opakovat hodně dlouho. Není zbytí, bez hesla si nezavolám. Leda tak z okna pár nadávek na trucovitý mobil.

Jdu k odborníkům. Odborník vezme do ruky mobil, vyťuká heslo a klávesnice je odemknutá. Jsem typicky za blbou blondýnu. Ale já se nedám. Moment, počkáme, až se zase zamkne a zkusíme to znovu. Mobil mě podržel, nejsem blbá blondýna, napodruhé odemknout nejde. Napotřetí ani napodvacáté taky ne. Odborník je v koncích. Kupte si nový mobil. To víš, že jo, frajere.

Bublám bezmocným vztekem. Ventiluju ho všemi směry. Muž bere kluky a prchá ven. Jdu taky, na kolo. Rychlá projížďka nepomohla. Mně ani mobilu. Heslo je chybné, opakujte akci. Sakra. Zakletý zámek Šípkové Růženky by byl přístupnější. Tam na prokletí stačil meč a odvážný princ.

Ale kde já je mám vzít v jednadvacátém století dokonalé techniky?!

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia