úterý 2. června 2009

Poprvé


Ve svém věku bych určité věci už měla mít za sebou. Doháním, co se dá. Dnes mi přibyla dvě nová poprvé. Sice poněkud na stará kolena, ale i to se počítá.

Poprvé jsem sama za volantem odřídila víc než sto kilometrů za den. Bavilo mě to a Štěpána vzadu v sedačce kupodivu také. Co víc, dojeli jsme bezpečně a bez zakufrování!

Trefili jsme tam, kde mě čekala další premiéra. Poprvé v horolezeckém postroji, poprvé na laně. Když už, tak už! Cílem je originální keška, uložená patnáct metrů vysoko na obrovském buku. Při pohledu zdola člověku tuhne šíje a úsměv na rtech. To nedám.

Kamarádi mi důvěřují víc. Pojď, jsi na řadě. Tak jsem šla. A sice s respektem a pomalu, ale dokázala jsem to. Byla jsem TAM!

S úsměvem idiota koukám nevěřícně na fotky. Nelžou. Budu tomu muset uvěřit. Opravdu se to stalo. Poprvé. A rozhodně ne naposledy!

Žádné komentáře:

 
Christmas Hampers
Christmas Hampers

Study in Australia
Study in Australia